Szállítási és fizetési információk

Vásárlási tudnivalók

 

1. Ügyfélszolgálat

BUDAPEST BEMUTATÓTEREM 

  • Bemutatóterem: 1036 Budapest Bécsi út 77-79
  • Nyitvatartás: 10.00-17.00 (főleg személyes átvétel miatt fontos, erről bővebben a szállításnál)
  • Ügyfélszolgálat telefonszáma:  +36 70 420 2474 (Budapest)
  • 09:00-19:00 között elérhetőek vagyunk, és mindenképpen visszahívjuk.

MISKOLC ÁTVEVŐHELY 

  • Átvevőhely: 3530 Miskolc Hadirokkantak útja 50
  • Nyitvatartás: 08.00-16.00 (főleg személyes átvétel miatt fontos, erről bővebben a szállításnál)
  • Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 420 2574 (Miskolc)
  • 09:00-19:00 között elérhetőek vagyunk, és mindenképpen visszahívjuk. 


2. Kiszállítás és szállítási költségek

  • A BeanMyBag-nél INGYENES személyes átvételre és házhoz szállításra is van lehetőség.
  • A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki.
  • 🚚  A szállítási díj egységesen 2.490 Ft minden babzsákfotelre Magyarország egész területén 2-5 nap alatt.

SZEMÉLYES ÁTVÉTELL 

  • Ezt abban az esetben javasoljuk, ha szeretné megtekinteni termékeinket, vagy ha szeretné hamarabb átvenni a megrendelt terméket
  • Miskolc körzetében rendelt termékek esetén akár 24 órán belüli átvétel is lehetséges!
  • Csomag átvételről az ügyfélszolgálat telefonszámán is érdeklődhet erről és ott tudunk konkrét esetben tájékoztatást adni.
  • Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 420 2574 (Miskolc)
  • Ügyfélszolgálat telefonszáma:+36 70 420 2474 (Budapest)

MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

  • A hétköznap (hétfőtől-péntekig) beérkezett rendeléseket legkésőbb 24-48 órán belül összekészítjük és átadjuk a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálatnak.
  • A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  • Magyar Posta Logisztika: a szállítási idő jellemzően 2 munkanap, azonban a karácsonyi szezonban ez 2-5 nap közötti időtartam is lehet. Ha nem veszik át a csomagot kétszeri próbálkozás után sem, akkor a csomag 5 napig a Postára kerül megőrzésre, erről Önt, ahogy a kiszállításról is az MPL e-mailben/sms-ben értesíti.
  • Szállítási díj: A szállítás egész Magyarország területén egységesen 2 .490 Ft.

 

3. Fizetési módok

KÖZVETLEN BANKI UTALÁS

  • Költség: Ingyenes.
  • Fizess közvetlenül a bankszámlánkra. A megrendelés ellenértékének átutalását és beérkezését követően adjuk  át futárnak a csomagot. Kérjük a könnyebb beazonosíthatóság érdekében tüntesd fel a megrendelésed számát a megjegyzés rovatban.
  • Utaláshoz szükséges adatok:
    Garden Life Outdoor Living Kft.
    Bankszámla vezető:
    Bankszámla számunk:
  • A megjegyzés rovatba írja be a rendelés számát. Köszönjük!

UTÁNVÉTES FIZETÉS

  • Költség: 500.-
  • A fizetés átvételkor történik a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

 

4. Elállás és visszatérítés

  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.
  • Fogyasztó: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, (így jelen esetben minden olyan természetes személy/magánszemély Ügyfél, aki nem egy vállalkozás részére vásárolja meg az adott, általa kiválasztott terméket)
  • Vállalkozás: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (jelen esetben az Kereskedő/Eladó).

AZ ELÁLLÁSI JOG

  • Az elállási jog azt jelenti, hogy internetes vásárlás esetén – azaz interneten (távollevők között) megkötött szerződés esetén az Ügyfél/Fogyasztó egyoldalúan, indokolás nélkül visszaléphet és a az általa vásárolt termék visszaküldése esetén az eladótól kérheti az általa fizetett összeg (így a termék vételára és a – amennyiben azt ő fizette – a szállítási költség) visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására illetve üzembe helyezésére.

AZ ELÁLLÁSI JOG RÉSZLETSZABÁLYAI, VISSZATÉRÍTÉS MENETE

  1. Az elállási jog: egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől, több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől, több tételből/darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott/átvett tételnek vagy darabnak az átvételétől számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia az elállás okát.
  2. Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele.
  3. Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Eladó/kereskedő számára jelen esetben tökéletesen megfelelő, hogyha a Felhasználó/Vásárló e-mailben jelzi az elállásának szándékát, de természetesen postai úton is elküldheti számunkra. Az egyértelműség miatt a kapott számla sorszáma/rendelés sorszáma/Név, rendelés dátuma, amivel számunkra is beazonosítható a rendelés. A termék visszaküldése előtt kérjük várja meg a visszaigazolásunkat:
      • info@gardenlifeoutdoorliving.com
      • H-1036 Budapest, Bécsi út 77-79., Gardenlife bemutatóterem.
      • H-3530 Miskolc, Hadirokkantak útja 50. szám alatti varrodánkban.
  4. A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát és Eladótól a visszaigazolást megkapta, a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie a fenti címek egyikére. A visszaküldésre javasoljuk a futárszolgálatokat, mivel ott tapasztalataink alapján nincs csomagvesztés, nyomon követhető a csomag útvonala.
  5. Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli.
  6. Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Kereskedő/Eladó részére köteles megtéríteni.
  7. A Kereskedő/Eladó által viselt költségek: ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt az Ügyfél fizette) az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta.

Bármilyen rendeléssel kapcsolatos kérdés esetén keressen minket a “Kapcsolat” fül alatt megadott e-mail címen.

 

5. Vásárlás menete:

A https://beanmybag.hu oldalon található babzsákok és kiegészítők raktáron vannak vagy a szállítási határidőn belül gyártásra kerülnek.

  • 1. terméklista: A terméklistában a vásárló elolvashatja a termékek adatlapját, a kiválasztott terméke(ke)t berakhatja a kosárba, a kosár tartalmát bármikor módosíthatja, törölheti a rendelés befejezéséig.
  • 2. kosár: A kosár megtekintésekor első lépésként kiválasztható a szállítási mód. Ebben az esetben a rendszer a rendelési összeg és a kiválasztott szállítási mód függvényében egy szállítási díjat is kalkulál. Itt még nem kell címet megadni, vagy átvételi pontot választani. A szállítási mód természetesen bármikor módosítható a rendelés befejezése előtt.
  • 3. pénztár: itt kell megadnunk a számlázási adatainkat, valamint a szállítási módnak megfelelően itt kell megadni a kiszállítási címet (MPL házhozszállítás). Ha ezeket megadtuk kiválaszthatjuk a fizetési módot.
  • Átutalásos fizetésnél a felületen látható a bankszámlaszámunk, ez egyébként a rendelés utáni visszaigazoló e-mail is megtalálható lesz.
  • A pénztár oldalon a “Megrendelés elküldésre” gomb megnyomásával fejezhetjük be.

A vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés befejezése után fizetési kötelezettsége van!

  • Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a megrendelések leadásáról a rendszer minden esetben automatikusan küld egy elektronikus visszaigazolást, amelyben értesíti a megrendelőt a megrendelése megérkezéséről, és amelyben összefoglalja a megrendelés tárgyát, valamint megjelöli a megrendelés azonosítószámát. Ez az ún. automatikus visszaigazolás kizárólag arra szolgál, hogy a fogyasztót tájékoztassa a megrendelése megérkezéséről.

 

6. Adatvédelmi nyilatkozat (GDPR), adatkezelés

Egy erről szóló külön dokumentumot az IDE kattintva olvashatja el.

7. BeanMyBag Care: 1 +1 év garancia

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján az Garden Life Outdoor Living Kft. az általa gyártott és forgalmazott termékekre az előírtnál magasabb 2 éves jótállást vállal. A jótállás/garancia a gyártási és anyaghibákból (rendeltetés szerű használat mellett) eredő meghibásodások esetére  vonatkoznak.

  • 2 év teljeskörű garancia minden BeanMyBag babzsákfotel esetében.
  • 1+1 év Szervizgarancia, ami azt jelenti, hogy minden a gyártásból adódó (varrás, ragasztás, ringlizés) hibát, telefonos egyeztetést követően INGYENESEN javítunk.

A jótállás érvényesítéséhez feltétlen csatold:

  • Termék nevét és típusát.
  • A vásárlás időpontját.
  • A probléma részletes leírását.
  • A termék számláját.
  • Fotó melléklet, melyen látszik a hiba.

Kérlek vedd figyelembe, hogy a BeanMyBag babzsák termékek nem rendeltetésszerű használata, valamint bármiféle módosítás (pl átkárpitozás) esetén, elveszíted a garanciát!